PEACE&LOVE2011

Innan jag drar måste jag bara skriva av mig min glädje, jag har köpt PEACE AND LOVE BILJETTER!!! :)
I sommar får jag äntligen åka dit till Borlänge och njuta av livet. Jag har fortfarande lite ångest för att jag inte åkte förra året. År 2009 var jag där med Emma och Katja, och jag älskade det! Trots allt skräp och att man var tvungen att sova i tält och gå på bajamajor så var det magiskt. Så iår bär det av igen, med Jonas och Emelie denna gång (förhoppningsvis blir vi kanske fler men om inte, synd för dom för vi ska ha det as skoj!). Bjuder på lite bilder från förra gången för att tagga upp mig inför helgen.
GE MIG SOMMAR!


UNDERBART!


De ultimata gula festival-leggingsen åker fram igen!


Inte ens skräp hindrar mig, men iår har vi bokat en lugnare och renare camping.


Sitta i gräset och njuta av musiken, livet!


TAGGA!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0