Sill.

Jag blev från ingenstans enormt sugen på sill och inte vilken sill som helst, inlagd senapssill vill jag ha!
Jag gillar inte senap egentligen, men senapssill är mumma! Ja jag vet att jag är knäpp... men ibland så!
Får ta och köpa mig en burk imorgon tror jag, som snacks hahaha!

Dessutom är jag väldigt shoppingsugen. Sitter och tittar på Ullared, hade varit skoj å åka ner dit en sväng igen snart, längesedan nu! Men kanske är likabra att spara pengarnna till flytten och köpa på mig massa nytt då? Ja, så får det nog allt bli. Nu ska jag lyssna på lite mysig musik och dricka te innan "en unge i minutten" börjar, härligt program det där!



Kommentarer
Postat av: Sandora

Gumman... sill... ?? Snälla!!



2011-03-22 @ 12:29:22
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0