UNDERBAR!

Åh, jag har precis sett mitt blivande hem. Det var magiskt.
Jag fick den där känslan av att det bara sa klick, så fort jag kom in i hallen.
Stor luftig hall med utrymme för allt som krävs.
Köket var som mitt fast lite mer plats för matbordet.
Vardagsrummet är lika stort som mitt rum som jag har både som vardagsrum och sovrum, plus en luftig balkong på det.
Sovrummet var perfekt i storlek med plats för både en stor säng och sminkbord, garderoberna är fler även dom.
Toan var luftig den också, tyvärr var den av samma utseende som min var tidigare med platsmatta på golvet, men betydligt fräschare.
LYCKA! Det kommer bli så himlans bra det här, så nu blir det ut att leta säng och få en massa inspiration till den kommande flytten :)
Troligtvis blir det av den 1 Juni, men kan även bli något tidigare.




Kommentarer
Postat av: sandora

Awee blir glad för din skull! Jag vill också ha en egen lägenhet!



2011-03-11 @ 19:30:07
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0