Väntan.

Jag hatar att vänta, men det är så sjukt värt.
Ikväll får jag somna i hans famn igen!
Har förresten kommit på att modet just nu är rätt fint ändå, även om jag var helt anti i början. Det gäller väl att vänja sig som med allt annat. Köpte mig en liten outfit idag, även om jag inte borde. Men en söt stickad kofta i ljusrosa till på lördag hamnade i min påse. Supertunt garn är den gjort av så den är verkligen överdrivet söt, påminner lite om mitt tidigare inlägg om hur jag vill inreda min kommande lägenhet :) Örhängen som passade peerfekt blev det med, men de hittade jag ingen bild på så får fixa en senare. Stor modell dessutom, det var lägensedan. Använde bara stora örhängen förr men tappade smaken för det för ett tag sedan, men det kommer sakta tillbaka.




Kommentarer
Postat av: Sandora

Väntan är ju en del av det roliga! :D



2011-03-18 @ 20:21:22
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0