Väntar ännu mer..

Älsklingen är superbra på att råka göra massa saker innan han ska hit, typ kolla packningen massa gånger så inget är glömt eller bara jag vet inte :) Han är vääääldigt seg ibland bara, men det är en del av honom! Själv är man som ett stressmonster innan man ska åka till honom, allt ska gå asfort annars blir jag rastlös.
Så jag sitter här och väntar, väntar och väntar lite till. Blev så rastlös att jag tog fram vinflaskan som jag öppnade förra helgen och tog mig ett glas, inte dumt alls faktiskt. Spelar lite musik och läser massa dumheter på nätet för att försöka underhålla mig själv, blööööp! Men snart är han väl här tror jag, då är man hel igen :)

Ser fram emot morgondagens planer.
Gym på förmiddagen, Emelie hänger med :)
Efter det tänkte jag laga till lite kasslergratäng till dom, får hoppas att Emelie äter det, vet inte riktigt vad hon gör med sin diet :)
Senare drar vi på ölbowling, då hänger även min söta lilla granne Johan med.
Detta avslutas med att Katja och förhoppningsvis Emma möter upp oss så att vi kan sätta oss på typ Olearys och äta mumsig mat och dricka gott, sen får vi se hur det hela slutar :)
Kommer bli en sjukt bra dag det där!
Befarar dock mina fötter på träningen... fy....:/

Men vad sägs, ska jag satsa på den rosa söta koftan jag visade i förra inlägget, en svart snygg "stor-thirt" under den och ett par jeanstygsmönstrade leggins till det(imorgon alltså) ? Och mina favoritklackar kanske? Hittar inte inlägget på dom nu bara för det, så påminn mig så ska jag fixa bild på dom :)

Nu ska jag lulla vidare :) PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0