Give me everything./Packa

Gooood song!


Har äntligen börjat packa lite, eller rättare sagt rensat. Det går sakta men säker men flytten närmar sig med stormsteg.
Tre veckor kvar, eller är det två till och med?:O Ja, fort går det tills det är den 1/6 i alla fall.
Blir att rensa toalettskåpet imorgon, packa ner allt jag inte använder för tillfället, eller slänga kanske? Har väldigt mycket skit överallt, så är väl lika bra att slänga det som man knappt använder, egentligen?
Bra kommer det att bli i vilket fall.

Nu sitter jag här och lyssnar på uppåt musik, försöker tagga till. Dagen har bara bestått av mensverk på mensverk på mensverk, och så lite packning och tvättning mellan varven. Helst hade jag bara velat ligga å dö i sängen/soffan hela dagen, äta choklad och dricka cola. Hade varit toppen å ha killen här med, som lite stöd, men man kan ju inte alltid få som man vill :) Han är nog minst lika glad för att slippa se mig lida tror jag, för det kan ju inte vara det roligaste... "Hej vad har du gjort i helgen?", "jag har tittat på när min flickvän har legat i fosterställning och proppat i sig en massa onyttigheter". Ne, tur är väl det... Haha!
Nu ska jag i alla fall kolla på hockey, VM final och allt, så spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0