Lycka

Jag är lycklig, så jävla lycklig och allt är tack vara dig <3

Helgen gick på tok för fort, ja denna helgen också :/
Förstår inte vart tiden försvann, den bara gjorde och det snabbt.
Har i vilket fall haft en helt underbar helg uppe i Katrineholm hos mitt hjärta.
Födelsedagsfest stod först på schemat, firade sötagoa Annelie, skoj!
Vi drog dock hem när alla drog ut ;)
Lördagen bar det iväg till ett ställe som heter Sagostigen som låt utanför Flen (tror jag), det var rätt skoj :)
Vi tog med hans lillebror, så Jonas och han fick leka av sig lite också. Vädret var ju underbart, så en promenad och sen en glass på det var verkligen toppen. När vi var påväg tillbaka till parkeringen gick vi dessutom förbi ett utomhusbröllop, ett raggarpar som gifte sig, det var superfint! Vidare hem till hans mammas hus för att grilla, mumma! Vildsvin bjöd dom på (har jag för mig?) riktigt gott var det i alla fall!
Vi var lagom seda på kvällen så vi gick å köpte popcorn och sen kollade vi film, tills jag somnade... haha :)
Igår blev det en liten löprunda (riktigt jävla jobbigt). Sen vidare för att träffa Jonas pappa med familj, å så himlans fint de bodde! Och så trevligt vi hade dessutom, ja det var en bra söndag :)
Dock var det extra svårt att åka hem igår, vet inte varför... men det blir värre å värre ju mer jag faller.

Men nog om det, jag mår sisådär just nu, sova står på schemat!
Och ja just det, på måndag får jag nyckeln till min nya lägenhet!!!!!


Jonas och Joar, syskonkärlek bigtime!

Jag i solen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0