Tänker tillbaks

Tankarna går just nu tillbaka till sommaren. Trots allt regn som jag hade otur att pricka in så hade jag en underbar semester. Att dela den med Jonas, att fullt ut bara vara vi och ta allt som det kom var fantastiskt. Kan knappt förstå vilken fantastisk människa jag har träffat.

Vill ge kusten en chans även nästa år, men då i husbil och med en massa sol! (förhoppningsvis sol iaf). Hoppas han vill ge det en chans tillsammans med mig, vi behöver en solsemester!

Men det är långt kvar dit, nu fokuserar vi framåt. Det är ju snart jul, kan ni tänka er? Jag längtar efter att då ta fram julpyntet men det känns som att julafton är väääääldigt långt bort.
Julklappar har jag iaf börjat inhandla, nätshopping all in iår! Dock blir det bara klappar till den närmsta familjen, med vänner föredrar jag en fika ihop på stan eller liknande :)
Natti natti!

(bild från i somras i ett regnigt Varberg)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0