Duktigt jobbat Nina!

Ja igår var jag allt duktig. I fem timmar var vi hos Jonas mormor och hjälpte henne i trädgården. Kan ni tänka er, jag har klippt mitt första äppelträd! Jag är uppväxt med äppelträd men har sluppit
Klippa dom pga allergi å shit. Idag e jag rödflammig och svullen och med en extrem träningsverk i hela kroppen, men fan vad skönt det var! Känner mig faktiskt väldigt duktig =) nyfångad gädda blev det till lunch dessutom, nom nom!
Och sist men inte minst så fick jag med mig en flaska flädersaft hem, ååååh vad jag älskar fläder det är nog det bästa jag vet i smakväg =)

Kvällen avslutades med fil, bl.a. Harry Potter... Tro det eller ej, men ibland får man ju ge med sig!;) nu sitter jag och gör nå mindre roligt, tittar på två killar som skriker ikapp till ett tv spel... Suck...
Ska strax åka hem, får klara mig utan killen i två veckor nu, de gillas inte...




Kommentarer
Postat av: Sandora

Men gumman varför gjorde du det om du är allergisk??!



2011-10-23 @ 13:55:19
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0