Först nu...

...har jag faktiskt insett att jag ska vara själv nästa helg, utan mitt hjärta! Hur ska det gå? Bra såklart men väldigt tråkigt att inte ha någon som säger godnatt till en innan man somnar, fast det är jag ju iofs rätt van vid..
Jag vet dock inte vad jag ska hitta på, förutom middagen som jobbet bjuder på på lördagen.
Får se vad som händer, någon som vill leka med mig kanske?

Ne, jag ska nog unna mig en luuugn helg hemma själv med spa och sånt där mys, massa dåliga filmer och gosa runt i pydjamas, låter det inte härligt?

Just nu gör jag absolut inget, såg precis mitt underbara Gräshagen på tv^^En av killarna från Ensam mamma söker bor typ granne med mig, världen är liten?

Ne nu ska jag mysa ner mig i sängen med en bok tror jag, de va längesedan sist.



Kommentarer
Postat av: Sandora

Det låter faktiskt som en toppenbra ide! :)



2011-10-25 @ 00:56:01
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0