Klänningslös?

Letade klänning till min födelsedagsfest igår, utan resultat. Hittade inte en enda snygg tygbit som jag trivdes i. Antingen är jag för kräsen eller så är modet kasst, chansar på det sistnämnda.. Ger internet ett försök imorgon annars får jag vara naken. Slår vad om att alla andra kommer vara skitsnygga dock!!
Alexandra hittade iaf en outfit, så nått bra fick vi ut av rundan på stan. God kvällsmat blev det dessutom, adelantes pasta!!

Nu ska jag göra mig redo för jobb.......;)




Kommentarer
Postat av: Sandora

Hoppas du hittar nått på internet då! Modegallerian är ju bra!



2011-10-26 @ 11:43:32
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0