Produktivt!

Hatar att sitta själv hemma, men varje söndagskväll är alltid likadan. Det är ju egentligen på söndagskvällar man vill mysa som mest, men den möjligheten har tyvärr inte jag och Jonas.

Han åkte dock med mig den långa tråkiga resan ner, riktigt kul faktiskt. Vi har konstigt nog alltid något att prata om :) han skulle hämta sin bil och så blev det middag hemma hos min familj.

Helgen har varit underbar!

Nu under kvällen har jag varit väldigt produktiv. Balkongen har jag städat inför vintern, det behövdes. Massa fimpstänk från grannen ovanför, uscha!
Dessutom har jag tillverkat tre par örhängen. Två modeller med fjädrar som en vän beställt av mig och ett par enkla till mig själv. Jag älskar min hobby!

Nu ska jag kolla på Partaj! PUSSPUSS




Kommentarer
Postat av: Sandora

Ouff vad duktig du är :)



2011-10-03 @ 03:52:33
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0