Restaurangbesök och kortspel!

Älsklingen bjöd mig på restaurang idag <3 visst är har underbar? På menyn stod det: vitlöksbröd, fläskfile med kantarellsås och potatisgratäng samt ett glas vitt vin. Det var verkligen supersmarrigt! Resturangen såg dessutom ut som en grotta, eller som jag sa, en massa av fluffiga maränger:) Läckert!!! Servitören var dessutom en väldigt trevlig herre som kallade öl för vitaminer, haha.

Nu har vi (jag,Sandra,Jonas&said) precis avslutat en lång omgång av ett kortspel som heter Plupp. De va helt nytt för mig och gissa, jag vann;)

Nu ska vi tydligen kolla skräckfilm, ja vi får väl se hur det går med den saken..

(hitta en gammal posebild)

PUSS




Kommentarer
Postat av: Sandora

Hahahah vad söt du är! :) Egentligen heter spelet plump, men plupp går lika bra! :D



Fluffiga maränger! MYsigt ställe där faktiskt :)



2011-10-02 @ 19:25:13
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0