Sol

Fortfarande lite snorig men vad gör väl det när solen skiner så fint som den gör idag? Jag och min snoriga näsa tog bilen till Katrineholm igår kväll, till hjärtat och tryggheten. Han får mig att må bra i alla lägen.

Idag har jag och sötaste Sandra trallat runt på stan och fikat, superdupertrevligt. Tänk så Goa människor det finns här uppe.
Fikat dessutom, mumma vad gott det var! Typ prinsessbakelse dom smakade päronglass, ohlala! Den rårörda jordgubbsaften var dessutom helt underbar.

Nu sitter jag och kollar på gårdagens idolavsnitt och äter choklad medan Jonas är hurtig och tränar.
Han tycker dessutom att jag behöver chokladen för att bli människa igen, haha skämtåsido ni kan ju tänka er själva ;)

Ikväll blir det restaurang å kortspel :)
Livet e underbart även om näsan e snorig, så de så!




Kommentarer
Postat av: Sandora

att jag glömde ge dig en kram! :O När du är här känns det som du alltid kommer vara det, så jag tog ju för givet att vi skulle träffas snart igen!



2011-10-01 @ 20:08:39
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0