Glass glass glass

Sjuk och jävlig fortfarande.
Klumpen i halsen har växt sig större men febern har börjat gå neråt, så det är som det är. Tog all energi som jag hade innan till att ta mig över gatan och in på Ica för lite nyponsoppa, ska vitaminboosta hela dagen nu. Köpte mig dessutom ett litet paket med vaniljglass, det var ett bra köp! Lindrade klumpen i halsen, i alla fall för stunden, det var det allt värt. Nu ska jag nog ta och kolla en film "hur många lingon finns det i världen". Kan dessutom rekommendera den jag såg igår "never back down 2", brukar inte gilla uppföljare men den var bra. Dessutom ska jag fördriva dagen med lite smyckestillverkning... Resultat kommer upp senare.

(försöker ladda upp en bild från helgen, men appen verkar inte vara helt hundra ännu, men går det så är det de senast skapade kretionerna)




Kommentarer
Postat av: Sandora

Usch, krya på dig. :)



2011-09-28 @ 15:45:01
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0