Nu jäklar!

Jag har varit kass på att blogga, igen... Men nu har blogg.se äntligen skapat en mobilapp så nu blir det betydligt lättare att blogga. Det är ju betydligt enklare ett logga in på telen än att behöva starta datorn så fort man är bloggsugen. En del har hänt sedan sist, smycken har blivit skapta, firmafest, kärleken har flödat med min underbara man. Ja livet e som vanligt fast lite bättre på vissa håll.

Just nu är jag tyvärr sjuk dock, feber halsont förkylning och andra helvetesskap. Men men...

Nu ska jag koka en kopp te till med honung och ingefära. Önskar dock att jag hade lite filmer å glo på:/ läsa orkat jag inte... Stackars mig.. Eller som Jonas sa, "äh de händer ju alla", Mjo han har säkert rätt men ibland vill man folk ska tycka lite extra synd om en...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0