Stefan Liv, R.I.P

En stor stjärna har slocknat.
En person som spred så mycket glädje.
En otrolig bra hockeyspelare, en legend
En far, en man, en bror, ett liv.

 

Visst, jag kände inte honom.
Men jag har många minnen med honom i.

 

Det är tragiskt, det kunde ha varit vilket plan som helst.
Men det var hans plan, en ängel från Jönköping.

 

Det var inte bara han, utan många stjärnor bland hockeyeliten fanns med där.
Jag beklagar sorjen för alla som stod honom och de andra nära.

 

Efter att ha fått höra detta gick jag på bio som planerat, såg filmen Jag saknar dig.
Det var den mest gripande film jag sett, helt galet bra men samtidigt hemsk.
Den handlar om en dödsolycka, där ena enäggstvillingsystern överlever.
Ja ni kan nog tänka er.

 

Det är en grå dag, R.I.P Stefan Liv




Kommentarer
Postat av: neli

fina liv! vila i frid <3



2011-09-08 @ 00:07:38
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0