Bjuder på den!

Jajjemän, kommer bjuda på en bild som ni sällan får se, eller rättare sagt ALDRIG!
Nina, totalt osminkad och i flötigt hår!
 
Igår kväll åkte jag och Jonas till badhuset, träning stod på schemat.
Vet inte hur jag lyckades, men vi satsade på en timme simning och så fick det bli.
Var helt slut i kroppen efteråt men idag känns det faktiskt väldigt bra, något seg bara :)
Så jag har gått runt hemma och slöat idag, i myskläder!
Ska sätta mig på balkongen och ta en kaffe nu tänkte jag sen ska jag fräscha till mig.
 
Kvällen kommer spenderas i Parken, de har sportvagnar och motorsport som tema idag, vilket jag ÄLSKAR!
Perfekt väder för det, hoppas bara det håller i sig:)
 
Såååååå, här kommer bilden^^ haha




Som sagt, jag bjuder på den! Kan ju dessutom inte se seriös ut när man ser ut som man gör hahha duckface.
Något skelögd (mer än vanligt) lyckades man också få till, hahah kan inte sluta garva. Jag måste va den sexigaste kvinnan som skådats på denna planet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0