Boost

Jag kör en liten "detox boost" för kroppen nu i några dagar bara.
Tömma kroppen på all skit efter semestern. Lyckades ju gå upp typ 3 kilo igen....suck, men jag gjorde ju inget för att inte göra det, det var semester så jag unnade mig! Ingenting jag ångrar men nu måste jag börja om med å rensa lite. än så länge är det 1 kilo ner på vågen, så de går ju. Har fyllt upp kylen och skafferiet med massa nyttigheter nu också. Känns så skönt att man börjat hitta den där motivationen, efter alla dessa år!
Man märker det speciellt när man handlar mat och läser på innehållsförteckningar, de kan vara sån sjuk skillnad mellan mat och mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0