Bowling + tvätt = lördagsnöje...

Eftersom det är kasst väder idag så pajja våra planer för denna dag^^
Varken besöka Visingsö och kolla riddar spel, eller grilla vid nån mysig sjö är ju kul när vädret är kasst.
Vi får helt enkelt hoppas att vädret blir bättre imon (även om det är uppehåll för tilfället).
 
Så vi skaffade oss nya planer Bowling samt tvättstuga!
Jippi för det första, den andra saken suger men är nödvändig,
 
Får se hur det går på bowlingen med mina långa naglar, brukar ju alltid pajja minst en...
Tävlingsinstingten brukar ta över när det gäller just bowling, jag älskar det!
 
Blir en mysig lördag i vilket fall, ska göra allt för att inte tänka på måndag....om det nu går.
Snacka om att jag har jobb ångest, vet ju hur mycket som ligger och väntar.
 
Men nu måste jag fixa till mig.
 
I eftermiddag tänker jag VINNA!!!
 



Kommentarer
Postat av: emma

Ja det tycker jag verkligen du ska göra! :)



2012-08-18 @ 17:59:45
URL: http://emmafogman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0