Dagen

Det blev inte mycket filmtittande idag inte!
Har varit ute och promenerat en massa idag, riktigt härligt.
Fattar inte vart mitt smile kom ifrån men gick med värsta leendet på läpparna, folk borde trott att jag vart galen! Haha.
Har plockat och donat lite, kollat lite tv (var ett tag sen man satt å bara sappa), lagat mat till killen och ja.... mer har jag inte gjort. Tog mig en ordentlig sovmorron, vilket var toppen på listan!
 
Har vart å lånat kläder av mamma nu, tur att jag har henne!
Hade inget fint att ha till klänningen jag ska ha på lördag, men det problemet löste hon åt mig. Lånade dessutom en liten söt väska, så nu är jag fit for fight!
 
Börjar se fram emot lördag!
Jag och älsklingen ska ju bo på hotell också, extra lyxigt (tack pappa!).

Vi har dessutom 20 månaders dag på söndagen så då blir det massa mys och uppdrag "strosa-runt-i-Västerås", woho!
 
Vet ni en sak? Jag har gått ner de 3 kilon som jag gick upp under semestern, HAPPY! Så nu ska jag bara fortsätta, men målet va ju ett visst nummer till bröllopet och det klara jag!
 
 
Uppdaterat inlägg med bilder
 

(man får va osminkad och skitig i håret när man ska träna)


(Min lilla reseväska blev perfekt då jag inte har fickor på kläderna)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0