Drink + Film = Egentid

Eftersom min kära sambo är helt död efter en hel dags röjande i skogen blev kvällen något mer ensam än vad jag tänkt mig. Är sugen på å bara va hemma å slöa så det får bli så, fast på egen hand då.
 
Därför har jag blandat mig en tjejig drink, gjord på Passoa och tropisk juice.
Därför ska jag också kolla på en super tjejig film, The Vow eller Älska mig igen som den heter på svenska.
Denna film som har världens hetaste snubbe som skådis, hunken Channing Tatum!

Behöver nog inte skriva så mycket mer, bilderna talar för sig själva.
Egentid kallas det! :)
 

Och vad var det jag sa?
Lacket åkte av igen!
 




Jag DÖR så fin han är!
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Fatma

The Vow är mysig :)

Svar: Ja, det är den verkligen!:)
Nina



2012-08-20 @ 20:15:23
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0