En del av Spaninenresan i bilder.


Målet för resan var området Playa Paraiso som min morfar var med och byggde upp för ett antal år sedan.


Vi gick ju trots allt upp rätt tidigt.


Lillebror som inte gillar värmen såg lite depp ut, fast de är så söta!


Självklart var jobbet det första man påmindes av..



Älsklingen fyllde ju 25 när vi åkte, så här är hans födelsedagsmiddag, alla var lagom utslitna denna stund...


Sola och bada gjorde vi en del, perfekt med stenstrand! Man slapp ju sand som fastna överallt.


Cool byggnad på Gibraltar


Utsikten från Gibraltar är helt fantastisk


Vågorna var rätt ruggiga ibland, men det tyckte tydligen bara jag...




Mys i solen


Och pappa fyllde 50! Senilsnöre och förstoringsglas, utöver hans fina kaffemaskin alltså.


Underbart god mat intogs i Benehavis, det till levande musik.


Alla paren fick posa lite, vi två är dock inte så fotogenica!


Lyxstället nummer ett! Sotogrande.


Tihiiii!


Älskling bjöd mig på underbart god Mojito, är han inte vacker?


Finaste mamma <3


Marbella, det är något med mig och vackra lyktstolpar! Nej jag är ingen hund.


Apelsintorget i Marbella


Efter ett besök på akuten ser han rätt nöjd ut...


Läckra hus fanns det överallt


Utsikten i Ronda


Bron som håller ihop staden, LÄSKIGT HÖGT!


Grymt


En bild säger mer än tusen ord... Usch för höjdskräck.


Gamla bron




Och så var de det där med lyktstolpar igen, men visst är den vacker?


Blev ännu en tripp till Marbella, alla nöjda efter dagens shopping.


Denna skålbild får avsluta bildspelet, vi gjorde så mycket mer, allt hamna inte på bild och mycket tänkte jag spara för mig själv :)

Tack ännu en gång för en underbart härlig och avslappnande semesterresa!
 
 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för fin återblick, det var en underbar resa!!

Svar: Det var det verkligen! :)
Nina



2012-08-15 @ 11:43:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0