Fullproppad dag!

Idag har dagen gått så himla fort!
 
Flexade ut lite tidigare och stack på massage, det behövdes verkligen!
Blev rätt sönderknådad, stel som en pinne.
 
Hämtade ut paket på två olika ställen, plus att ett låg i brevlådan.
Brevet i brevlådan innehöll Sandras pärlor, så har fixat ihop ett par örhängen plus ett armband i samma stuk som det jag gjorde härom dagen. Hon fick designa lite ihop med mig, alltid kul med ett unikt smycke som ingen annan har!
Efter det stack vi på en promenix, 6,5 km mätte GPSen, gött som fasen.
Massa skitsnack på det och dagen vart fulländad.
 
Just nu är jag glad för de där braiga matlådorna man stoppar i frysen lite då och då, så nu kan jag bara slappa lite innan man ska sova :)
 
Dagarna går så himlans fort just nu, eller är det bara jag som tycker det?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra dag :)



2012-08-23 @ 15:50:06
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0