Fullt upp!

Japp, jag har haft rätt fullt upp nu sen senaste jag skrev...bad bad bad!
Men det kommer jag snart ikapp med.
 
Vi har ju firat Jonas med hans familj hela helgen, vart vääääldigt trevligt och roligt är allt jag kan säga.
Och vet ni vad han fick (bl.a)? .....vi ska åka i en sånhär boll han och jag, FY FAN!
Kommer ju spy som en dåre.... Zorbing kallas det, man spänns upp i en plastboll öga mot öga och knuffas ner för en backe!
 
Men det ska bli kul, jag ska försöka att inte balla ur!
 
Hinner inte skriva mer nu, måste ju kolla på Ensam mamma söker.
 
Kan bara skryta lite om att jag och Jonas vatt ute och gått i nästan två timmar, 9,5km blev det.
Snacka om att det kommer kännas i benen imorgon....sjukt härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0