Idag

Sandra fick mig att fastna på bild idag =)
Har man en fin kamera har man alla ursäkter till att posa på som bara den, speciellt om man är så fina som vi va idag :) (annars, trot eller ej, så gillar jag inte å posa mitt bland folk i min egen stad, fix ide)


Lilla jag på piren, ser något ihoptryckt ut men äh! Btw så ÄLSKAR jag min nya väska från Spanien!


Söta Sandra.

Det var tre tyskar som stod bakom oss när vi var på väg från stan å vänta på tåget.
De sa på tyska att de inte fattade hur hon klarade av å gå i så höga skor, och att hon nog skulle falla framåt om man knuffade i ryggen, helt ovetandes om att jag fattade va de sa.
Klart jag börja fnissa å de bytte samtalsämne (A)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Elaka tyskar! :P

Svar: Fast neeee, de va roliga! Inte elaka:)
Nina



2012-08-11 @ 15:53:45
URL: http://sandrewcarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0