Killar som bloggar, ge mig fler!

Jag tycker det är tråkigt att det är så få killar som bloggar, det är ju inget fel med det?
Om fler killar skulle blogga skulle vi få läsa om annat än kläder, smink, skor osv, och det hade ju varit helt fantastiskt!
 
De flesta killar som bloggar är gay eller geeks, inget fel på det, men fler borde våga!
Hade varit kul å läsa om typ, motosport, killars vadagsbekymmer och syn på livet.
Dessutom har killar ofast roligare och sjukare humor, vilket jag saknar i bloggar.
 
Så, jag röstar FÖR att fler killar borde våga blogga!!

NI ÄR FEGA!
 



Kommentarer
Postat av: Andrea

Håller med, skulle va kul med fler killar som bloggar!

Svar: Ja! Men de är för rädda...
Nina



2012-08-17 @ 06:34:00
URL: http://andreahansson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0