Resultatet

Bowlingen gick kaaaasst!
Förlorade med 57 poäng :/
Borde inte skylla på naglarna men jag ville ju inte slå i dom, men tog i rätt bra ändå, det kändes kan jag säga.
Men jag tror det där är en vanesak faktiskt.
Nej men man tappar ju, är ju långt ifrån så bra som jag var när jag en gång spelade, de visste ni inte va?
Jodå, jag har tränat bowling en gång i tiden...men det var längesedan nu.
 
Dock så typ sträckte jag mig eller klämde en nerv eller nått i höften.
Under sista serien kunde jag inte stödja på ena benet, så ne de sket sig, men ändå slog jag sjukt bra:O även om jag inte kunde röra mig som en människa haha!
 
Kul var det i alla fall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0