Lördags mys

Titta vad jag gottar på ikväll.
Vi köpte varsin påse med lite Exotic snacks som vi tryckte i oss efter middagen som idag var en enda köttfrossa, haha!

Dessutom tyckte jag det var dags att paja miniflaket med fläder cider som jag sparat sen förra sommaren.
Jag är en fläder-adict!
Fantastiskt mumsigt, men de går också ut nu precis som cidern jag drack härom dagen, tyvärr!
Men man njuter ju av minsta droppe i alla fall:)
Borde finnas cider med endast flädersmak att köpa typ jämt!
Dessa kom ju inte ens till Sverige utan stannade i Danmark där vi köpte dom.
 
Kan ju dessutom rekomendera filmen The Vow som jag skrev om igår, såg den nyss istället.
Jag ÄLSKADE den, till och med killen tyckte att den var sevärd, så helt kass va den inte.

 
 
 
 
Och vet ni vad? Jag sitter ute på balkongen och bloggar, är det inte helt fantastiskt. Det är riktigt härlig värme faktiskt, behövde bara dra över en poncho över axlarna.
 
Lyssnar dessutom lite på grannarna i huset mitt emot, haha. Härliga diskutioner folk har alltså, förstår inte hur folk pallar lyssna....ja men såhär asså, och så va och ja han verkar ju få brudar till å aaa ni vet.... HAHA :)
Ne nu åker hörlurarna med lite musik på, spela nått lamt spel eller kanske photoshopa lite?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0