Lunchat

Har precis varit och lunchat med min fina far, bror och Sandra på Piren. (Ligger i hamnen mitt i stan)
Vi bestämde oss för file mignon (fråga mig inte hur de stavar för jag har ingen susning!), istället för buffé som vi tänkt från början. Det var verkligen supergott!
Märks dock att man inte ätit som normal den senaste veckan, blev mätt hur fort som helst!
Jag och sandra promenera ut på piren en sväng efteråt, testade hennes nya kamera, snacka om fina bilder. Är en helt annan känsla att hålla i en sån kamera, har saknat den! Jag vill ju köpa mig en, även om jag har en bra kamera...samtidigt som jag vet vilken nörd jag skulle bli!
 
Nu ska jag vila lite innan jag ska hem till mamma och lösa min klädångest inför imon!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0