Nails!

Idag har jag varit sådär extra tjejig!
Har varit och fixat mina naglar, så galet fint blev det:)
Blev vanlig vit manikyr med lite strass på några naglar för att göra dom lite extra fina.
Kommer ta ett tag innan man vänjer sig igen, men det är precis den längd som jag gillar på dom.
Visste inte heller vilken tid det skulle ta, så under två timmar är helt perfekt tycker jag!
 
Så nu känner man sig lite extra snygg, tänk vad mycket så lite kan göra!
Dessa kan man dessutom måla och fila på så mycket man vill, om man vill! Vilket är perfekt, i alla fall att man kan måla dom vilket man inte kunde göra ordentligt med de jag haft tidigare....
Jag som älskar att måla naglarna (A)

ll,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0