Ny design kanske?

Ja, det är kanske dags att jag ger bloggen ett facelift, eller vad tycker ni?
 
Jag brukar göra det när jag har semester, kan de va för att jag har massa tid till övers kanske?;)
Började ju för ett tag sen, men avslutade inte projektet..... använder ju html-koderna och inte färdiga mallar som de flesta gör. Tar dock sån sjuk tid och jag är inte speciellt duktig, så en sån där snyggt hajpad blogg som jag egentligen vill ha kommer jag aldrig få.
 
Får helt enkelt se hur det blir, men jag är sugen!
 
Någon som har lite tips kanske?
Ska jag gå ifrån färgen rosa helt för en gångs skull? NÄ, tror inte det!:)
Jag är ju galen i rosa, jag skiter i om ni vill kalla det för barnsligt eller fjortis, jag tycker det är en glad färg.
Så ja, min favorit är helt klart rosa, nått å säga om det? ne jag trodde inte det heller...!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0