Rockabilly!

Rockabilly-Parken2012sept

Nu tänker ni nog: Vad fan har hänt med henne, Rockabilly!?!?
Nej, det är inte riktigt som ni kanske tror, jag har INTE gått och blivit raggare.
Utan fallet är detta: Min bästa vän Alexandra är raggare (mer innan än nu men ändå), rockabilly kommer hon alltid vara och älska.
Hon fyller år i början av Oktober och det måste ju firas, så vad passar bättre än att gå till parken och dansa loss till rockabilly musik? INGET!
Så detta ska jag gå å svinga loss till i slutet av September, jag ska till och med klä mig där efter tror jag, WOHO!
 
Så nu kan ni pusta ut, jag har inte gått och blivit raggare, jag ska bara fira en vän.
Dessutom är TopCats rätt bra, om man nu får tycka det?
 
Det blir lite som att gå på maskerad, fast roligare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0