Ronda

Eftersom det var lite mulet igår så tog vi oss en tur istället, målet var Ronda. En riktigt gammal stad, 20000 f.kr, på toppen av bergen. Vägen upp var riktigt kringelkrokig och stupen bredvid var djupa. Mådde rätt illa må jag säga, men de gick! Väl uppe möttes vi av en er fantastiskt vacker stad, vilket ni kommer få se på bilder sen när jag kommer hem. Staden är delad i två delar och hålla ihop av en stor massiv stenbro, läskigt men coolt! Ronda är även känt för tjurfäktning, men det förstår jag mig inte riktigt på.... Den arenan var vi i vilket fall förbi, utanför som tur är! Shoppade en del också, tre nya plagg blev det att ta med hem :) Idag har jag försökt att pressa, men man känner ju att kroppen tyvärr inte orkar så mycket:/ men jag har iaf bytt upp mig en nyans i typ brunt:) bra för att vara jag!!!!:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/447377/images/2012/pic_50192c35ddf2b3359e000082.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/447377/images/2012/pic_50192c4addf2b3600c00022e.jpg" class="image">




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0