Så typiskt mig!

Tror ni inte jag satt mig i en sån där situation igen, där jag varken vet in eller ut! Har haft klädångest inför morgondagens bröllop länge nu. Klädkoden passar inte min smak på kläder, suck. Hittade en klänning som passade klädkoden och som passade på mig. Dock är jag inget fan av brunt så lite tantig känner man sig... men ändå! Sen nu sprang jag upp på vinden, tog fram min gamla bankettklänning från gymnasiet, och den satt helt perfekt! Vilket jag inte alls hade trott. Den har längden och materialet dock är den lite urringad, men det kan man fixa med ett linne hoppas jag. Suck! Så nu vet jag inte vad jag ska ha på mig längre! Lutar dock åt den sistnämnda. Den är mintgrön med blommigt mönster, perfekt passform och jag trivdes i den så fort jag satte på mig den! Dock är underklänningen jag har svart.... skorna och väskan svarta... hade nog varit finare med vitt men de skiter jag i. Så ja, jag har kanske bestämt mig ändå? Känns ju roligare å verkligen trivas, än att alla detaljerna till desscoden är perfekta? Suck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0