Skafferi

Äntligen klar! (tog en liten paus å pratade med mor också)
 

Från: världens stök, där allt bara var intryckt och man hittade verkligen inget.
Till: ordnat kaos, nu har jag koll och vet vad jag absolut inte behöver fylla på med!
 
Lyckades slänga en hel del också, småslattar och grejer fanns i överflöd.
Finns inte jättemycket onyttigheter där inne heller, förutom lite halvfabrikatssåser och sådär.
Dessutom fick jag in Jonas proteinsaker och shakers som stått på skåpet tidigare, vi har lite mycket saker i vårat kök, lagom mängd för en stor familj!
 
Ja, men det var den persen!
Undra om jag ska orka med resten av skåpen också? Tar nog tag i ljus/plast skåpet med..
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0