Strålande jobbigt?

Det är verkligen strålande sol ute idag, oh jag är sugen på å dra ut å hitta på något..men...
Känner mig inte helt ok idag, allergi troligtvis, näsan rinner ögon hals å hela jag klias..:/
Så jag har stängt alla fönster och satt på luftrenaren, så kanske jag mår bättre om några timmar.
Blä säger jag bara!
 
Men ni andra borde ta er ut och njuta av solen!
Jag fick ju lite mycket av den i Spanien så jag dör faktiskt inte av att vara inne, den skiner ju i alla fall in genom fönstren =)
 
Mitt mål för en timme frammåt nu blir att rensa i skafferiet, för det behövs verkligen, vi får inte in mer saker där just nu^^
 
På stranden i Spanien



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0