Tjejkväll!

Som ni vet hade jag och min bästa vän Alexandra tjejkväll i måndags, eller rättaresagt sleepoverparty!
Vi började kvällen med en promenix till pizzerian och köpte sallad som vi mumsa i oss till en riktigt tjejig film.
Sen gjorde jag nagelförlägning på henne som målades i färger som påminner om cupcakes, nej jag har tyvärr ingen bild på resultatet :/
Vi drack en massa goda drinkar och smaskade i oss massa grönsaker med dipp.
Kollade två filmer till och ja, snackade en jäkla massa skit som vi alltid gör.
 
En helt fantastisk tjejkväll (tjejdygn) blev det!
Vi behöver sånt, det finns ju aldrig tid för det längre dock, så man får passa på!
Kollade på massa bilder från vår fjortistid ockcå, extra kul!! :)
 







Som sagt, vi var rätt mycket fjortis för ett antal år sean. Denna bilden är tagen 2006!
Vi är nog lite fjortis nu med, i alla fall när vi umgås, då är det extremt ;) Men det är sånna vi är :) B
 
Bäst är vi helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0