Vända dygnet?

Det gör man lätt när man är ledig, tyvärr!
Eller ja, när man är ledig bryr man sig ju inte, värre när man har nått inplanerat eller ska jobba.... men det är ett tag kvar;)

Fast på lördag måste jag va pigg, då är det ju bröllop! MYS!

Ser verkligen fram emot att se Jonas i kostym, har ju knappt sett honom i skjorta liksom, hoho!
Han kommer säkerligen va hur sexig och stilig som helst i de där, längtar!
 
Men vad ska jag göra nu då? Tror jag ska youtube-nörda? Det gör jag aldrig, men alla andra verkar ju göra sånt hela tiden...Ni har för mycket fritid folk!!!!



Kommentarer
Postat av: rebecka

sv. ja vissa är så anti men jag tror dom har något märkeskomplex eller något. jag har jeans från cubus som hållt längre än mina g-star jeans. allt bra med dig?

Svar: Har aldrig förstått mig på det där med märkeskläder, faktiskt. Jag köper aldrig det och mina kläder håller så länge jag vill använda dom :) Oh ja, tack det är toppen med mig, själv med hoppas jag!
Nina



2012-08-08 @ 23:02:40
URL: http://rhenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0