Wild strawberry and Kiwi

Är det någon med än jag som kommer ihåg denna fantastiska dryck?
Det är så sorgligt att den inte görs längre, än av de bästa som Rekorderlig har gjort!

För längesedan, när denna såldes (2009/2010?), sparade jag en och ställde i mitt skafferi, plus att den fått flytta en gång under denna tid också. Så nu när jag rensade kollade jag datumet och den gick ut i Juli, så jag tänkte att det var dags att dricka upp den.

Jag njöt av varenda droppe, lika god som jag mindes den! Man kan ju bara hoppas att Rekorderlig gör om den inom en snar framtid igen! Denna smakade extra gott framför TVn i sängen, även om filmen vi såg var kass, men det ändrade ju inte smaken!


 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0