Besiktning?

Ja, men inte av mig utan av bilen!:) Hatar besiktningar, det betyder oftast att det kommer kosta en massa pengar efteråt. I och för sig är det bra att de gör en grundlig koll, och jag brukar bara ha några småsaker som tjärvar så det är ju inte så farligt....men ändå! Min kära lillebror är snäll och kör min bil på besiktningen idag. Tydligen så har den fått körförbud...fick aldrig lappen om besiktning och va helt hundra på att det var nu i juli, så jag hade rätt!:) Vi bokade första bästa tid och de skulle va tajt och hinna, därför är min bror så snäll. Ibland kan han!:) Detta betyder i sin tur att jag måste åka Volvo, men automat! Det brukar gå ringrostigt men de ska nog gå fint!:) Hoppas alla får en härlig dag!:)




Kommentarer
Postat av: Josefin Ärlevik

Hej, allt väl? :)

Önskar dig en kanondag!

Svar: Hej, allt är fint med mig :) Själv då?Fin blogg du har btw ! :)
Nina



2012-07-09 @ 13:55:03
URL: http://josefinarlevik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0