Dagen.

Spenderat dagen på stan med mor, och även papppa en sväng, myspys!
Handlade lite smått, sisådär som det ska vara.
Det är dessutom internationell matmarknad här i stan nu över helgen, så där gick vi och tittade och njöt av allt fint.
Köpte med mig fransk nougat med baylissmak, i love it! Det har blivit ett måste att köpa varje år nu:)
 
Sen måste jag säga att ibland, då är det bättre att hålla saker för sig själv... Man ska inte diskutera framtid med någon som vägrar se framtid..... man känner ju sig helt överkörd när man själv drömmer frammåt....
Jag tänker sluta drömma och istället börja hoppas och försöka ta det som det kommer, fast inte på mina vilkor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0