Igår!

Åh vilken bra dag jag hade igår! Förstår ute varför jag inte är här nere oftare än en gång om året nu för tiden, får bli ändring på det! Emelie har gått till jobbet och Annica har precis gått också så nu ligger jag här i sängen och ska summera gårdagen. När jag väl kom iväg hemifrån var klockan betydligt mer än vad jag räknat med, men så går det när man är jag! Kom fram till Varberg å självklart är de kö, lång sådan. Det visar sig att poliser står å styr en väldigt stor rondell om vilken fil som får köra när, å de tror det är mer effektivt än å använda sig av vanlig rondellkörning? Big mistake av dom! Men de va så härligt varmt så rutorna åkte ner å jag njöt av flyshow ovanför huvudet. En raggare hoppa ur en bil å kom å tjöta å sen en mc-snubbe som stod bredvid mig i kön, haha hur ofta händer det liksom? I alla fall! Blev en promenix till stan å sallad som jag skrev om igår. Hem och börja fixa te sig! Fick ju typ duscha igen va helt slut efter den varma promenaden. Men vi hann fixa oss innan grabbarna kom. Patrik, min gamla bästa vän som jag inte träffat på flera år å hans kompis kom till oss innan vi drog vidare på fest. Jag och Patrik fick verkligen tid till å prata ut om all förlorad tid, och det känns så bra! Man vill inte tappa så underbara vän er. Iaf, förfest å sen hamna vi vid någon skola, satt i gräset å kolla bilar, sjukt härligt! Dock är väl inte gamla skrotbilar en favorit men kul hade vi. Fredrik kom förbi å sa hej, en kompis jag lärt känna på wheels and wings för många år sedan. Sen drog vi till krogen å hade bara hur kul som helst! Dans, shots, skratt och vänner, kan man klaga? Ne! Idag har jag dock sjukt ont i fötterna hehe, men man är ju så snygg i klackar så de va de värt!:) Nu ska jag nog sova lite till innan dusch, sen ska jag ta en promenad utmed havet! Puss å kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0