Inhandlat

Lite av det jag fyndade på Gekås. Detta är mina favoriter :)




Svart kuvertväska, både att hålla med liten rem, lång rem eller utan rem :)



Detta superläckra mobilskal är nog min absoluta favorit, det var lite dyrare än de andra skalen som fanns där, men jag tyckte det var värt vart enda öre!

Ja, jag har köpt mig en baddräkt, tantigt tänker ni, sexigt tänker jag. Fråga bara Jonas.... Den är sjukt fin, svart med korsning fram, rätt djupurigning fram och bak. Helt klart snyggt och avslappnat! Kul med lite variation till bikinisarna

 

NYPD linne, perfekt till ett par jeansshorts under sommare.

Sött och stilrent tryck på en t-shirt

Klockren väsktag! Ett måste till semestern

Och jag fyndade ett par sommarklackar, varit mycket svart och heltäckande det sista. Dessa söta och lackiga rosa föll jag för direkt! Kostade nästan gratis dessutom! :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0