Nära nu!

Ja, jag erkänner....JAG ÄR NERVÖS!
 
Vet egentligen inte varför, det är ju bara semester?
Men packa är svårt tycker jag, man vill ju inte ha med för mycket heller, vilket jag troligtvis har...Men med en vikt på under 15 kg är rätt bra ändå. Schampo, solkräm, handduk är ju sånt som kommer försvinna i vikt direkt, är ju det som väger mest! Så det blir nog allt lite utrymme för shopping.
 
Blä, gillar inte å känna mig sånhär, tror det mest är för flygningen.... ni vet väl att jag hatar flygplatser? Flyga är inte ett jätteproblem, men jag hatar kontrollerna, mår dåligt av dom. Egentligen är det helknäppt, jag har ju inget olagligt med mig, gör heller aldrig fel, bryter inte mot lagar, och ändå blir jag sånhär?! Är för van för att det piper om mig.... Men senast, till Helsingfors gjorde det inte det, wohoooooo! Okey jag erkänner, väl i luften är jag också nojig, klaostrofobiskt så in i helvete! Men älsklingen gör mig lugn :)
 
Minns faktiskt inte senast jag var på solsemester i två veckor, om jag ens har vart det? Men det ska bli sååå härligt, kommer leva i min bikini och förhoppningsvis kommer jag bli brun :)
 
Har tänkt ta en massa fina bilder också, har de i huvudet, nu ska de bara fastna på bild också:)
Tur Sandra är med, hon ställer säkert upp som fotograf om det skulle vara så:)
 
Just nu försöker jag tänka på annat genom att....städa!
Har dessutom pysslat om hela kroppen med peeling och inpackningar.
Väntar på att håret ska torka sen ska jag hämta Jonas i Mullsjö, hans firmabil ska på lagning nu när vi är iväg :)
 
Sen ska jag fira honom, wihooooo! Jag är nervös, hoppas verkligen att han gillar presenten, för det gör jag!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0