Playa paraiso

Playa paraiso heter stället vi är på. Det är en urbanisering som byggdes av svenskar för ett antal år sedan, runt 20? Idag bor det mest spanjorer här men man hör ändå både svenskar, norrmän och engelsmän när man rör sig i området. Min mormor och morfar var med och byggde området, men det var flera år sedan som de sålde det. Senast lilla jag va här va som tidigare nämnt 1995 (har jag för mig) Denna skylt står på väg in till området, jag ville prompt ha en bild på den! Dumma är bara att här parkerar man hejvilt så det var svårt! Inte för än igår lyckades jag få en bild. På väg på utflykt så var det tomt framför, så pappa fick stanna bilen så jag fick hoppa ut å ta en bild eller två!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0