Some pics from Helsingfors

Här kommerr några fina bilder från Helsingforsresan, jag vet att det var sjukt längesedan, men har inte lagt in bilderna från kameran för än nu :)


Denna är jag mest nöjd med, ser sådär old-school ut! Tagen på torget framför domkyrkan.


Jonas på trappen framför domkyrkan. (domkyrkan la jag upp bild på när vi va där)


I ett "fönster" på en av Sveaborgs murar :)


Trappen framför riksdagshuset, dom för överigt är en sjukt läcker byggnad!
Vi fastnade nog för trappore i Helsingfors?


Ja ni ser ju! Riksdagshuuset är typ ballast?
 
Eftersom blogg-appen fortfarande har damp blir det dåligt med uppdateringar just nu, men så fort den är igång så kör jag hårt igen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0