Brand, klänningar och annat

Idag stod det brandutbildning på jobbschemat, sånt där sätter ju dillor i huvudet på en. Så nu ska jag skaffa brandsläckare till bilen!
Dessutom kollar jag efter brandsläckare vart jag än går haha! Det är verkligen matnyttigt med sådanadära utbildningar, det borde folk gå oftare!

Mamma var precis här, hon hämtade några klänningar, hon är så fin mon mor, måste bara säga det!

Jaha nehe, jag är så trött efter en nästintill sömnlös natt, så nu ska jag steka lite pyttipanna(enklaste jag hade hemma) och sen sova! Fy fan för att vara trött alltså!!!!!!!

Godnatt folket!
Och glöm inte, börjar någon att brinna, släng ner personen på marken med branden neråt och försök täppa till, då kväver ni elden. Gör personen motstånd (den är troligtvis i chock), ja då tar ni i med hårdhandskarna.
Och bränner ni er, kyl ALDRIG med iskallt vatten, det ska vara ljummet!

Det var dagens budord!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0