Det går bra nu, kompis det går bara nu!

Som ni som känner mig väl redan vet, så håller jag på att kämpa med min vikt!
Jag kämpar på rätt så bra, jag ser resultat och känner mig piggare.
Det svåra är bara att hålla fast vid det, att inte ge upp och att inte falla dit!
Jag är en person som älskar gottigheter, det är typ awesome, men oj så farligt!
satt häromdagen och kollade lite på det där med kalorier...
En vanlig liten hamburgare ca 550 cal.. en HALV mockaruta(kärleksmums) 260 cal!
Och jag får äta 1250 cal på en dag ungefär, ja då kan ni tänka er vad som händer om man fläskar på sådär hela tiden?
Oavsätt, kallorier eller inte, jag ska klara det!
Än så länge (ca 2 veckor senare) så står vågen på -4 kg, och då har jag mycket mer att ge faktiskt.

Var ute och gick en sväng runt munksjön nytt, 8,5 km visade GPSen när jag kom tillbaka, lite nöjd faktiskt:) gick hur fint som helst, å hade ju mamma som sällskap!

Tips mot sötsuget, gojibär!
Lite annorlunda i början, men gu så goda!
Och vem älskar inte melon och jordgubbar nu till sommaren?


AMAZING!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0