Ensam hemma 5

Kanske redan finns en femma förresten? Men de struntar jag i!
I helgen blir det pojkfritt i lägenhet 1203!
Både på gott och ont egentligen...

Älsklingen åkte precis hem till Katrineholm, jag skulle ha hängt med, men jag kände faktiskt jag behövde va hemma lite å ta hand om mig själv å mina vänner och familj. Dessutom syns vi ju varje dag så att få sakna lite kan ju inte skada, eller? Kul för honom å kunna umgås lite med grabbarna utan mig med!(även om han inte bryr sig så tror jag de e viktigt att de får va lite själva ibland)
Jag kommer i vilket fall sakna honom, de gör jag alltid, men jag har ju mina daglings!

Just nu ligger jag i sängen och slöar lite, spelar ett adicted spel, avslöjar senare!
Ska hem till familjen på grekmat om en timma, mysigt!
Och imorgon ska jag unna mig själv att sova länge, sen ska jag umgås med bästisen en massa!:)
Dessutom så har Emma kommit hem från Lund, ÄNTLIGEN! Så på söndag blir det massa mys med finaste fina!:)

Som ni förstår så ser jag, trots ensamheten från pojkvännen, fram emot en pojkfri helg:)

Alla behöver lite egentid ibland, som jag skrev, annars får man ju inte chansen att sakna!

Puss och Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0